Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w salonie optycznym
Czy chciałabyś osiągnąć wyjątkowe rezultaty w sprzedaży w salonie optycznym?
Czy marzysz o zbudowaniu lojalnej bazy klientów i prowadzeniu salonu optycznego, który wyprzedza konkurencję?
Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu!
Weź udział w praktycznych warsztatach:
WARSZAWA- 24.11.2024 r.
Nazywam się Sylwia Piskulska – Grzesik. Dzięki moim wieloletnich doświadczeniom w obsłudze klientów salonu optycznego oraz zdobytej wiedzy podczas szkoleń sprzedażowych, opracowałam program rozwoju dla pracowników i właścicieli salonów optycznych oraz studentów optyki okularowej.
Niezależnie od Twojego stażu pracy i doświadczenia, szkolenie Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w salonie optycznym pomoże Ci zdobyć praktyczną wiedzę z obszaru sprzedaży oraz obsługi klienta i osiągnąć wyjątkowe rezultaty w sprzedaży okularów.
Dla Kogo jest to Szkolenie
Dla Pracowników salonów optycznych
Którzy chcą usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć swoją sprzedaż w salonie optycznym.
Właścicieli salonów optycznych
Którzy chcą poznać sprawdzone strategie obsługi klientów zwiększając sprzedaż w salonie
Studentów optyki okularowej
Którzy chcą zdobyć kluczowe kompetencje obsługi klienta salonu optycznego, tym samym podnieść swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy.
WARSZAWA
24 listopada 2024
9:00 - 18:00
Dlaczego warto wziąć
udział w szkoleniu...
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
- zwiększać swoją sprzedaż w salonie optycznym,
- poznać skuteczne strategie obsługi klienta, począwszy od pierwszego kontaktu aż do zakończenia transakcji,
- nauczyć się rozpoznawać typy osobowości klientów i dopasować do nich swoją ofertę,
- mówić językiem korzyści, który zachęci do zakupu okularów,
- budować długotrwałe relacje z klientami,
- spotkać się z otwartymi i ambitnymi osobami w branży optycznej i wymienić się z nimi swoimi doświadczeniami,
- rozwijać się jako sprzedawca w salonie optycznym, zyskać nową motywację i pomysły, które wykorzystasz na co dzień w swojej pracy
- forma stacjonarna, a nie online – bezpośrednia interakcja z innymi uczestnikami, możliwość wymiany informacji zwrotnej, korzyść: więcej zapamiętasz, lepiej wdrożysz do salonu optycznego pozyskane rozwiązania,
- warsztat, a nie wykład – na szkoleniu wykonasz ćwiczenia, które oprzesz o doświadczenia ze swojego salonu optycznego, korzyść: to szkolenie realnie rozwinie konkretnie Twój salon optyczny,
- w grupie szkoleniowej będzie maksymalnie jeden salon optyczny z danego miasta, korzyść: nie musisz obawiać się, że spotkasz na szkoleniu pracowników z salonu optycznego po drugiej stronie ulicy.
Agenda Warsztatów
Podczas pierwszej części omówię 12 etapów sprzedaży w salonie optycznym. Opowiem o praktycznych metodach na ulepszenie każdego z nich, dzięki temu od razu po powrocie do swojej firmy będziesz mieć bazę nowych pomysłów do wdrożenia.
Podczas rozmów z optykami to właśnie reklamacje i analizy sprzedaży sprawiają najczęściej największą trudność w prowadzeniu salonu optycznego. Na szkoleniu uporamy się z jednym i drugim. Pokażę jak wyciągać z nich wnioski oraz co zrobić, aby działały na korzyść salonu i w dłuższej perspektywie go rozwijały.
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w salonie optycznym
Cena szkolenia - 697 zł netto za osobę
W cenie szkolenia:
- WORKBOOK
- PRZERWY KAWOWE
- LUNCH
- UNIKATOWY PREZENT
- CERTYFIKAT UCZESTNICTWA
Zastanawiasz się czy wziąć udział w szkoleniu?
Wypełnij formularz kontaktowy
Jeżeli masz pytania, to zadzwoń do mnie lub napisz
sylwia@optycznerewolucje.pl
Telefon
+48 784 149 367
Adres
Tadeusza Rejtana 2, 85-032 Bydgoszcz