Za 7 sekund
podejmiesz decyzję
o swojej przyszłości
CZY TWÓJ SALON OPTYCZNY MA ZARABIAĆ WIĘCEJ?
JEŚLI TAK, TO CZYTAJ DALEJ
TWÓJ SALON ZA MAŁO ZARABIA?
SŁYSZAŁAM TO PONAD 100 RAZY!
Przeanalizowałam wszystkie te problemy i dzięki temu stworzyłam pierwsze takie w Polsce:
PRAKTYCZNE WARSZTATY Z PROCESU SPRZEDAŻY
DEDYKOWANE DLA BRANŻY OPTYCZNEJ.
NAJBLIŻSZE JUŻ 24 LISTOPADA 2024 ROKU ONLINE.
Autorski program 12 kamieni milowych wdrożyłam najpierw we własnym salonie i teraz zatrudniam 6 wysokiej klasy specjalistów. Dzięki temu uwolniłam swój czas i mogę przekazywać dalej tę wiedzę.
TERAZ TY TEŻ MOŻESZ PRZENIEŚĆ
DO SWOJEGO SALONU SKUTECZNY
SYSTEM SPRZEDAŻY
- Rabaty, promocje, triki i sztuczki nie działają?
- Klienci omijają Twój salon?
- Nie wiesz, jak rozpoznać prawdziwe potrzeby klienta?
- Masz wrażenie, że nie nadążasz za trendami w profesjonalnej obsłudze klienta?
- Ludzie zostawiają pieniądze u Twojej konkurencji?
CO MOŻESZ ZROBIĆ?
Masz dwa wyjścia, oba są łatwe, ale tylko jedno jest dobre. Możesz zamknąć tę stronę i dalej martwić się problemami albo… możesz wziąć gotowy program 12 kamieni milowych i wykorzystać go w swoim salonie.
Tak samo jak ja i ponad 100 innych właścicieli.
Podczas jednodniowych intensywnych warsztatów nauczysz się rozumieć prawdziwe potrzeby klientów. Poznasz ich intencje tak dobrze, jakbyś czytała im w myślach. To jedyne takie szkolenie dla branży optycznej. Całkowicie autorski program 12 kamieni milowych, który stworzyłam w oparciu o 9 lat doświadczenia w sprzedaży.
To prawdziwe optyczne rewolucje z limitowaną liczbą uczestników i z gwarancją wyłączności: tylko 1 osoba z danego miasta może poznać gotowy schemat rozwoju sprzedaży.
- Prowadzisz salon od niedawna i wydawało Ci się, że będzie łatwiej?
Rzeczywiście może być łatwiej, jeżeli nauczysz się rozpoznawać schemat osobowości. Pokażę Ci, jak zadawać pytania, dzięki którym odkryjesz prawdziwe potrzeby klientów.
- Twój salon stoi w małym mieście albo w odludnej okolicy?
Sprawdź, jak możesz to zamienić na sukces. Pokażę Ci krok po kroku i na przykładach, jak w 3 miesiące możesz stworzyć miejsce, które ludzie będą polecać swoim znajomym.
- Nie wiesz, jak rozmawiać z klientami? Brakuje Ci śmiałości? Biznes jakby się zatrzymał i nie wiesz, co zrobić?
Na moim szkoleniu przeprowadzę Cię przez wszystkie etapy: od pozyskania klienta, poprzez zaproponowanie mu najlepszych rozwiązań, obronę ceny, finalizację sprzedaży i obsługę posprzedażową.
- Szukasz nowej wiedzy dla siebie? A może zatrudniłaś nowego pracownika, żeby Twoja firma rosła?
Poznasz najnowsze trendy i najlepsze praktyki z takich dziedzin jak typy osobowości klienta i psychologia sprzedaży. A dodatkowo otrzymasz wiele gotowych narzędzi do zwiększania swoich zysków do zastosowania od zaraz.
JEŚLI WIDZISZ TU SWOJE PROBLEMY,
TO ZNACZY, ŻE TO SZKOLENIE
JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE
Program 12 kamieni milowych jest skrojony według Twoich potrzeb. To 9 lat najlepszych praktyk, które poznasz w ciągu 1 dnia. Przez 9 lat popełniłam sprawdziłam ponad 100 błędów w sprzedaży i obsłudze klienta. Ty tego nie rób.
Na szkoleniu poznasz najlepsze sposoby na:
- większą wartość sprzedaży,
- więcej produktów na paragonie,
- zyskanie lojalnych klientów,
- bycie polecaną przez klientów,
- świadczenie nowych usług,
- wdrożenie w swojej firmie gotowego i działającego procesu, który po prostu przynosi pieniądze dla salonu optycznego.
KIM JESTEM?
Autorką jedynego w Polsce praktycznego szkolenia i warsztatów dla branży optycznej.
Prowadzę duży salon optyczny, zatrudniam 6 specjalistów – dyplomowanych optyków okularowych i optometrystów. Jestem praktykiem sprzedaży z 9-letnim doświadczeniem, od 2019 roku prowadzę szkolenia dla właścicieli salonów i dla ich pracowników. Publikuję w prestiżowych czasopismach dla optyków.
Naprawdę wiem i rozumiem, że masz mnóstwo problemów. A skąd to wiem? Bo mój salon otworzyłam 2 miesiące po wybuchu pandemii. Pewnie myślisz sobie, że to było bardzo ryzykowne. No to Cię zaskoczę. Nie, nie było żadnego ryzyka! A dlaczego? Bo wprowadziłam mój autorski program 12 kamieni milowych. Tak, najpierw przetestowałam go na sobie. Działa tak dobrze, że dziś mój 6-osobowy zespół samodzielnie prowadzi sprzedaż i obsługę klienta. Nie muszę sprzedawać, ale chcę to robić. Dlatego dwa razy w tygodniu wychodzę do moich klientów, żeby jeszcze lepiej rozumieć ich prawdziwe potrzeby, obawy, lęki i nadzieje.
To wszystko jest w moim programie 12 kamieni milowych i działa już w wielu salonach optycznych w Polsce. A w Twoim?
ZNAM PROBLEMY BRANŻY OPTYCZNEJ
Co miesiąc odwiedzam salony w innym województwie i rozmawiam z ich właścicielami. Dlatego zapewniam Cię: Twoje problemy są poważne, ale nie są wyjątkowe.
- Stagnacja dotyka wiele salonów i osób.
- Zarobki optometrysty i optyka wymagają dużych zysków Twojej firmy.
- Pracownik bez przeszkolenia przynosi coraz więcej strat.
- Klienci chcą zostawić pieniądze tam, gdzie zajmie się nimi profesjonalista.
Między innymi takie problemy analizuję i rozwiązuję na szkoleniu. Jeden intensywny dzień nauki może zmienić całą Twoją przyszłość.
W CIĄGU 1 DNIA POZNASZ
CAŁY PROGRAM 12 KAMIENI MILOWYCH
- Pozyskiwanie klienta,
- Nawiązanie relacji online i offline,
- Badanie wzroku,
- Sprawdzanie potrzeb,
- Dobór opraw,
- Dobór soczewek okularowych,
- Rozmowa o cenie,
- Pytanie i obiekcje,
- Finalizacja sprzedaży,
- Odbiór okularów,
- Proszenie o opinie,
- Obsługa posprzedażowa.
Razem dają 100% tego, co potrzebne, żeby Twój salon rozrósł się do całej sieci, a nawet do franczyzy.
CO DOSTAJESZ DZIĘKI TRWAJĄCEMU
9 GODZIN SZKOLENIU?
- absolutnie unikalne rozwiązanie, które można w całości zastosować w Twoim salonie,
- 12 kamieni milowych, czyli 12 sposobów na więcej pieniędzy, więcej klientów i więcej satysfakcji,
- gotowe rozwiązania sprawdzone w wielu salonach w całej Polsce,
- materiały szkoleniowe, które ułatwią Ci przyswajanie wiedzy,
- mój czas, uwagę, porady i podpowiedzi – jestem cały czas do Twojej dyspozycji,
- catering przez cały czas trwania szkolenia, a jak doskonale wiesz, tylko jeśli jest się najedzonym można chłonąć wiedzę.
To wszystko w cenie – 347 zł netto za osobę.
Program 12 kamieni milowych stworzyłam z pasji do sprzedaży i branży optycznej, dlatego być może nie będę obiektywna. Jeśli jednak chcesz znać moją długą opinię o szkoleniu, to brzmi tak:
Gdybym dostała taką wiedzę 8 lat temu, byłabym do przodu o 8 lat. A krócej? Złoto!