Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w salonie optycznym

Czy chciałabyś osiągnąć wyjątkowe rezultaty w sprzedaży w salonie optycznym?
Czy marzysz o zbudowaniu lojalnej bazy klientów i prowadzeniu salonu optycznego, który wyprzedza konkurencję?
Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu!

Weź udział w praktycznych warsztatach:

Wrocław - 19.05.2024

Nazywam się Sylwia PiskulskaGrzesik. Dzięki moim wieloletnich doświadczeniom w obsłudze klientów salonu optycznego oraz zdobytej wiedzy podczas szkoleń sprzedażowych, opracowałam program rozwoju  dla  pracowników i właścicieli salonów optycznych oraz studentów optyki okularowej.

Niezależnie od Twojego stażu pracy i doświadczenia, szkolenie Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w salonie optycznym pomoże Ci zdobyć praktyczną wiedzę z obszaru sprzedaży oraz obsługi klienta i osiągnąć wyjątkowe rezultaty w sprzedaży okularów.

Dla Kogo jest to Szkolenie

Dla Pracowników salonów optycznych

Którzy chcą usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć swoją sprzedaż w salonie optycznym.

Właścicieli salonów optycznych

Którzy chcą poznać sprawdzone strategie obsługi klientów zwiększając sprzedaż w salonie

Studentów optyki okularowej

Którzy chcą zdobyć kluczowe kompetencje obsługi klienta salonu optycznego, tym samym podnieść swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy.

Wrocław
19 maja 2024
9:00 - 18:00

Dlaczego warto wziąć
udział w szkoleniu...

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • zwiększać swoją sprzedaż w salonie optycznym,
  • poznać skuteczne strategie obsługi klienta, począwszy od pierwszego kontaktu aż do zakończenia transakcji, 
  • nauczyć się rozpoznawać typy osobowości klientów i dopasować do nich swoją ofertę,
  • mówić językiem korzyści, który zachęci do zakupu okularów,
  • budować długotrwałe relacje z klientami,
  • spotkać się z otwartymi i ambitnymi osobami w branży optycznej i wymienić się z nimi swoimi doświadczeniami, 
  • rozwijać się jako sprzedawca w salonie optycznym, zyskać nową motywację i pomysły, które wykorzystasz na co dzień w swojej pracy
Korzyści dla Ciebie:
 
  • forma stacjonarna, a nie online – bezpośrednia interakcja z innymi uczestnikami, możliwość wymiany informacji zwrotnej, korzyść: więcej zapamiętasz, lepiej wdrożysz do salonu optycznego pozyskane rozwiązania,
  • warsztat, a nie wykład – na szkoleniu wykonasz ćwiczenia, które oprzesz o doświadczenia ze swojego salonu optycznego, korzyść: to szkolenie realnie rozwinie konkretnie Twój salon optyczny,
  • w grupie szkoleniowej będzie maksymalnie jeden salon optyczny z danego miasta, korzyść: nie musisz obawiać się, że spotkasz na szkoleniu pracowników z salonu optycznego po drugiej stronie ulicy.

Agenda Warsztatów

Podczas pierwszej części omówię 12 etapów sprzedaży w salonie optycznym. Opowiem o praktycznych metodach na ulepszenie każdego z nich, dzięki temu od razu po powrocie do swojej firmy będziesz mieć bazę nowych pomysłów do wdrożenia.

Podczas rozmów z optykami to właśnie reklamacje i analizy sprzedaży sprawiają najczęściej największą trudność w prowadzeniu salonu optycznego. Na szkoleniu uporamy się z jednym i drugim. Pokażę jak wyciągać z nich wnioski oraz co zrobić, aby działały na korzyść salonu i w dłuższej perspektywie go rozwijały.

Na koniec pokażę jak różni mogą być klienci i ich zachowania oraz z czego to wynika. Opowiem o tym jak porozumieć się z każdym typem osobowości, co najbardziej cieszy i denerwuje każdy z nich. Dowiesz się także jak Twój typ osobowości może działać z innymi osobami w zespole i do czego masz najlepsze predyspozycje.

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w salonie optycznym

Cena szkolenia - 697 zł netto za osobę

W cenie szkolenia:

Zastanawiasz się czy wziąć udział w szkoleniu?

Wypełnij formularz kontaktowy

Jeżeli masz pytania, to zadzwoń do mnie lub napisz

Email

sylwia@optycznerewolucje.pl

Telefon

+48 784 149 367

Adres

Tadeusza Rejtana 2, 85-032 Bydgoszcz