Najbliższe szkolenie odbędzie się już...
DATA POJAWI SIĘ WKRÓTCE
ONLINE
Zostań prawdziwym Liderem i stwórz Zespół, który będzie działał jak silna i wspierająca się drużyna sprzedająca coraz więcej okularów.
Zarządzanie biznesem optycznym
Zwiększ zyski swojego salonu dzięki sprawdzonym metodom sprzedaży i obsługi klienta.
1. Jak wygląda szkolenie:
Spotykamy się w formie online, natomiast szkolenie jest całkowicie prowadzone w czasie rzeczywistym. Na każdym etapie możesz zadać mi pytanie. Szkolenie jest interaktywne, odbywa się na platformie Click Meeting, a kilka dni przed nim wysyłam Ci pocztą zeszyt ćwiczeń, z którym na bieżąco pracujesz.
2. Co Zyskasz?
Podczas warsztatów otrzymasz praktyczne rozwiązania, które pomogą Ci skutecznie budować i zarządzać swoim zespołem w salonie optycznym. Dowiesz się co robić, żeby rotacja pracowników była jak najmniejsza, a ich motywacja, jak największa, jak wynagradzać pracowników i jak skutecznie rekrutować i delegować zadania. Nauczysz się być prawdziwym liderem dla swojego zespołu.
3. Dla Kogo Jest Szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i managerów salonów optycznych, a także osób, które planują otworzyć ten biznes. Podczas niego dzielę się całą moją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w salonie optycznym – od rekrutacji, poprzez ustalenie wynagradzania, motywowania, ale i również ewentualnego zwalniania.
4. Dlaczego Warto?
Dzięki zbudowaniu skutecznego i zmotywowanego zespołu możesz skalować biznes jednocześnie odzyskując swój cenny czas. Rynek pracownika cały czas się zmienia i każdy kto chce prowadzić wieloletni biznes potrzebuje nauczyć się tych zmian. Dzięki temu szkoleniu zaoszczędzisz dziesiątki godzin przeszukiwania informacji w Internecie o tym jak zbudować zespół, ponieważ otrzymasz skuteczne rozwiązania dopasowane do branży optycznej.
Moje Doświadczenie, Twoje Korzyści
Jako ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży optycznej, dzielę się z Tobą praktycznymi narzędziami, które możesz od razu zastosować w swoim salonie. Pokaże Ci, jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, bronić ceny, a także finalizować transakcje, zapewniając klientom najwyższy poziom obsługi.
Doświadczenie w Branży
Dzieki moim 9-letnim doświadczeniu w sprzedaży i prowadzeniu salonu optycznego, nauczysz się sprawdzanych metod, które rzeczywiście działają.
Indywidualne Podejście
Każde szkolenie dostosowuję do specyfiki Twojego salonu, zapewniając narzedzia idealnie pasujące do Twoich potrzeb