Optyczne Rewolucje

🎉 KURS JUŻ WYSTARTOWAŁ! 🎉

Zdobądź praktyczną wiedzę, która pomoże skutecznie zarządzać salonem optycznym.

Spisuj obiekcje klientów i odpowiedzi na nie

Dlaczego to ważne?

Każdy optyk zna zdania typu: „za drogo”, „muszę się zastanowić”, „sprawdzę w internecie”. Problem w tym, że jeśli reagujesz spontanicznie, często Twoja odpowiedź jest mało przekonująca.

Jak się przygotować?

Spisuj wszystkie obiekcje klientów i twórz do nich gotowe odpowiedzi. Dzięki temu, gdy następnym razem usłyszysz podobny argument, będziesz gotowa.

Efekt dla salonu optycznego

To proste ćwiczenie sprawia, że rozmowa sprzedażowa staje się spokojniejsza, a sprzedaż w salonie optycznym rośnie – bo klient otrzymuje jasne i przemyślane odpowiedzi.

10 Zasad Skutecznej Sprzedaży W Salonie Optycznym

Pobierz Bezpłatnego Ebooka

Wypełnij poniższy formularz, podaj swoje imię i adres mailowy na który wyślę Twój egzemplarz E-booka

Szanujemy Twoją prywatność. Pobierając Ebook wyrażasz zgodę na dołączenie do listy mailingowej Optycznych Rewolucji.