Standardy Pracy w Salonie Optycznym
Czujesz, że w Twoim salonie optycznym wkradł się chaos i chcesz sobie poukładać wszystkie procesy?
Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu!
“Standardy pracy w salonie optycznym” to 3-godzinne szkolenie, podczas którego spotykam się z Tobą 1:1 i istotne omawiam tematy.
Dla Kogo jest to Szkolenie?
Dla Właścicieli i Managerów
Salonów optycznych, którzy chcą uwolnić swój czas, zarobić więcej pieniędzy i stworzyć dobrze zorganizowany zespół, który świetnie prosperuje. Niezależnie czy prowadzisz jeden salon, kilka, czy kilkanaście. Szkolenie odbywa się 1:1 z Tobą, rozmawiamy tylko o Twojej sytuacji. Dzięki temu w 100% dopasuję rozwiązania i schematy dla Ciebie.
Moje doświadczenie
Nazywam się Sylwia Piskulska – Grzesik. W branży optycznej pracuję od 2015 roku. Swój własny salon optyczny założyłam w najtrudniejszym możliwym czasie – maju 2020 roku – 2 miesiące po wybuchu pandemii. Mimo przeciwności losu, firma przetrwała i w dużym mieście (330 tysięcy mieszkańców) prowadzę go z sukcesem, zarządzając 7-osobowym zespołem. Z każdym rokiem generujemy o 50% większy obrót, a nasza baza klientów powiększa się.
Postanowiłam podzielić się z Tobą sekretem na mój sukces!
O Szkoleniu
Stworzyłam szkolenie online, podczas którego łączę się z Tobą na żywo i daję Ci całą moją wiedzą, jak zorganizowałam swój salon optyczny, aby działał jak dobrze naoliwiona maszyna!
- Co roku wyznaczasz sobie nowe cele w salonie optycznym, ale potem nie wiesz, jak je zrealizować?
- Czy Twoi pracownicy poza obsługą klienta i pracą na warsztacie nie mają żadnych obowiązków i całymi dniami siedzą przy telefonie lub chodzą po salonie optycznym bez celu?
- Oprawy okularowe kupujesz na oko, pod wpływem chwili, a potem nie masz ich gdzie pomieścić, a do tego nie wiesz z czego zapłacić za nie kolejną fakturę?
- Masz problem z organizacją pracy dla siebie i swojego zespołu?
Już dziś zapisz się na to szkolenie!
- otrzymujesz gotowe i nowoczesne rozwiązania, które możesz wprowadzić do swojego salonu optycznego praktycznie od zaraz, a następnie cieszyć się efektami,
- dostajesz PDF ze wszystkimi wskazówkami, tabelami, check-listami i innymi pomocnymi materiałami,
- cała wiedza jest ściśle dopasowana do naszej branży – optycznej.
Agenda szkolenia porusza takie kwestie jak:
- Cele i ich realizacja
- Checklisty standardów obsługi klienta
- Roczny plan działania salonu
- Efektywny podział obowiązków
- Wygospodarowania czasu dla Ciebie jako szefowej/szefa
- Rozmowy ewaluacyjne
- Strategia rabatowa
- Profesjonalne zebrania z zespołem
- Analiza sprzedaży
- Kupowanie oprawek
Skorzystaj już teraz!
Zapomnij o nieefektywności za jedyne:-
Indywidualne szkolenie online 1:1
-
Dogodny dla Ciebie termin
-
Przykładowe arkusze
-
Notatki ze szkolenia
-
Certyfikat uczestnictwa
-
Kontakt po szkoleniu