Optyczne Rewolucje

🎉 KURS JUŻ WYSTARTOWAŁ! 🎉

Zdobądź praktyczną wiedzę, która pomoże skutecznie zarządzać salonem optycznym.

Nie pomijaj wywiadu potrzeb

Dlaczego wywiad jest kluczowy?

Optyk, który dużo mówi, a mało pyta, nie sprzedaje – on wygłasza monolog. Klient musi poczuć, że jego potrzeby są wysłuchane.

Jak przeprowadzić dobry wywiad?

  • pytaj o tryb pracy, hobby, styl życia,
  • sprawdzaj, jakie były dotychczasowe doświadczenia z okularami,
  • dopiero na końcu proponuj rozwiązania.

Tak prowadzona rozmowa to fundament skutecznej sprzedaży w salonie optycznym.

10 Zasad Skutecznej Sprzedaży W Salonie Optycznym

Pobierz Bezpłatnego Ebooka

Wypełnij poniższy formularz, podaj swoje imię i adres mailowy na który wyślę Twój egzemplarz E-booka

Szanujemy Twoją prywatność. Pobierając Ebook wyrażasz zgodę na dołączenie do listy mailingowej Optycznych Rewolucji.