- SZKOLENIE OTWARTE
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta – szkolenie dla PRACOWNIKÓW salonów optycznych
Najbliższe szkolenie odbędzie się już...
22.06.2025
ONLINE
Zostań prawdziwym Liderem i stwórz Zespół, który będzie działał jak silna i wspierająca się drużyna sprzedająca coraz więcej okularów.
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta – szkolenie dla PRACOWNIKÓW salonów optycznych
Zwiększ zyski swojego salonu dzięki sprawdzonym metodom sprzedaży i obsługi klienta.
1. Jak wygląda szkolenie:
Spotykamy się w formie online, natomiast szkolenie jest całkowicie prowadzone w czasie rzeczywistym. Na każdym etapie możesz zadać mi pytanie. Szkolenie jest interaktywne, odbywa się na platformie Click Meeting, a kilka dni przed nim wysyłam Ci pocztą zeszyt ćwiczeń, z którym na bieżąco pracujesz.
2. Co Zyskasz?
Podczas warsztatów otrzymasz praktyczne rozwiązania, które pomogą Ci sprzedawać okulary z wyższej półki niż dotychczas, nie bać się cen, dopasować swoją komunikację do klienta oraz obsługiwać ich tak, aby z chęcią wracali do salonu optycznego, w którym pracujesz. Jeśli jesteś właścicielką salonu optycznego i chcesz przeszkolić swojego pracownika ze sprzedaży – to szkolenie jest IDEALNYM rozwiązaniem.
3. Dla Kogo Jest Szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do PRACOWNIKÓW salonów optycznych. Podczas niego dzielę się całą moją wiedzą i doświadczeniem w zakresie sprzedaży okularów, obsługi klienta i komunikacji z klientem. Co ważne – nie zdradzam know how związanego z prowadzeniem salonu optycznego. Dzięki temu, możesz wysłać na to szkolenie swojego pracownika, bez obaw, że otrzyma szczegółową wiedzę biznesową na temat tej branży.
4. Dlaczego Warto?
Sprzedaż i obsługa klienta to kompetencje, które wciąż są bardzo często pomijane podczas szkoleń w branży optycznej. Szkoląc swój zespół regularnie z tego właśnie zakresu jesteś w stanie przegonić swoją konkurencję, zwiększyć zyski i satysfakcję swoją oraz pracowników.
Moje Doświadczenie, Twoje Korzyści
Jako ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży optycznej, dzielę się z Tobą praktycznymi narzędziami, które możesz od razu zastosować w swoim salonie. Pokaże Ci, jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, bronić ceny, a także finalizować transakcje, zapewniając klientom najwyższy poziom obsługi.
Doświadczenie w Branży
Dzieki moim 9-letnim doświadczeniu w sprzedaży i prowadzeniu salonu optycznego, nauczysz się sprawdzanych metod, które rzeczywiście działają.
Indywidualne Podejście
Każde szkolenie dostosowuję do specyfiki Twojego salonu, zapewniając narzedzia idealnie pasujące do Twoich potrzeb
Plan szkolenia
1. Nawiązanie relacji z klientem – online i na żywo
2. Badanie potrzeb klienta
3. Dobór opraw zwiększający sprzedaż
4. Dobór soczewek okularowych językiem korzyści
5. Badanie wzroku – jak jego potencjał przekłuć na sprzedaż okularów?
6. Profesjonalny odbiór okularów
7. Reklamacje
8. Typy klientów
9. Pozytywne nastawienie w sprzedaży
Szkolenie trwa 8 godzin i odbywa się w godzinach 9-17 na platformie Click Meeting. W dzień szkolenia tuż przed jego rozpoczęciem otrzymasz ode mnie link do zapisu.
PRZEDSPRZEDAŻ
Tylko 347 zł netto do 30 kwietnia 2025.