- SZKOLENIE OTWARTE
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta – szkolenie dla PRACOWNIKÓW salonów optycznych
Najbliższe szkolenie odbędzie się już...
13.04.2025
ONLINE
Zostań prawdziwym Liderem i stwórz Zespół, który będzie działał jak silna i wspierająca się drużyna sprzedająca coraz więcej okularów.
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta – szkolenie dla PRACOWNIKÓW salonów optycznych
Zwiększ zyski swojego salonu dzięki sprawdzonym metodom sprzedaży i obsługi klienta.
1. Jak wygląda szkolenie:
Spotykamy się w formie online, natomiast szkolenie jest całkowicie prowadzone w czasie rzeczywistym. Na każdym etapie możesz zadać mi pytanie. Szkolenie jest interaktywne, odbywa się na platformie Click Meeting, a kilka dni przed nim wysyłam Ci pocztą zeszyt ćwiczeń, z którym na bieżąco pracujesz.
2. Co Zyskasz?
Podczas warsztatów otrzymasz praktyczne rozwiązania, które pomogą Ci sprzedawać okulary z wyższej półki niż dotychczas, nie bać się cen, dopasować swoją komunikację do klienta oraz obsługiwać ich tak, aby z chęcią wracali do salonu optycznego, w którym pracujesz. Jeśli jesteś właścicielką salonu optycznego i chcesz przeszkolić swojego pracownika ze sprzedaży – to szkolenie jest IDEALNYM rozwiązaniem.
3. Dla Kogo Jest Szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do PRACOWNIKÓW salonów optycznych. Podczas niego dzielę się całą moją wiedzą i doświadczeniem w zakresie sprzedaży okularów, obsługi klienta i komunikacji z klientem. Co ważne – nie zdradzam know how związanego z prowadzeniem salonu optycznego. Dzięki temu, możesz wysłać na to szkolenie swojego pracownika, bez obaw, że otrzyma szczegółową wiedzę biznesową na temat tej branży.
4. Dlaczego Warto?
Sprzedaż i obsługa klienta to kompetencje, które wciąż są bardzo często pomijane podczas szkoleń w branży optycznej. Szkoląc swój zespół regularnie z tego właśnie zakresu jesteś w stanie przegonić swoją konkurencję, zwiększyć zyski i satysfakcję swoją oraz pracowników.
Moje Doświadczenie, Twoje Korzyści
Jako ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży optycznej, dzielę się z Tobą praktycznymi narzędziami, które możesz od razu zastosować w swoim salonie. Pokaże Ci, jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, bronić ceny, a także finalizować transakcje, zapewniając klientom najwyższy poziom obsługi.

Doświadczenie w Branży
Dzieki moim 9-letnim doświadczeniu w sprzedaży i prowadzeniu salonu optycznego, nauczysz się sprawdzanych metod, które rzeczywiście działają.
Indywidualne Podejście
Każde szkolenie dostosowuję do specyfiki Twojego salonu, zapewniając narzedzia idealnie pasujące do Twoich potrzeb